woensdag 22 juli 2015

Professor Grunschnabel: smaakfeestje!

Ik was zo benieuwd naar het ijs van Professor Grunschnabel dat lactosevrij, glutenvrij, sojavrij, vegan, koscher en halal is! Zou het lekker zijn? Of vooral hele goede marketing (waar ik erg gevoelig voor ben) met een flauw smaakje dat in de verte aan ijs doet denken?

Gisteren nam ik de proef op de som en de ervaring was meer dan hemels! In de supermarkt (het ijs wordt o.a. verkocht bij de AH, ik betaalde € 5,25 voor 500 ml) begint het al bij het uitzoeken van de gewenste smaak. Fantastische namen als Indian Winter, Banana Bahiana en Café et Khalib passeren de revue en maakten het niet makkelijk om te kiezen. Uiteindelijk won het chocolademonster in mij en koos ik voor de variant Chococolate; plantaardige chocola van kokos met bourbonvanille. Ik wist niet dat het mogelijk was, maar dit is misschien wel het lekkerste ijs dat ik ooit geproefd heb! Een echte aanrader dus. Ik kan dan ook niet wachten om de andere smaken te proberen. Een leuk smaakfeestje in het vooruitzicht :-)

Voor meer info: www.grunschnabel.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten